szerda, február 04, 2009

Úgy döntöttem...

én is írni fogok ezentúl "rendes" blogbejegyzéseket, annyit gondolkoztam rajta, aztán lebeszéltem magam, de a mai nap olyan "fad" és egyébként is...

De lehet, hogy csak azért, mert a kolléganom, aki mellettem ül, örökké azt magyarázza, hogy milyen "fad" ez a nap, azaz unalmas...
Mondjuk úgy nem csodálom, hogy örökké közli a kisfonökünkkel, hogy o még a bécsi hétvégén dolgozik (karöltve egy másikkal) és így nem ad nekik munkát, a bécsi hétvégék meg már nem olyan felkapottak, hogy sokat kéne foglalni, uh csomót internetezik...
Én meg csak a szünetben merek nagyjából, mert amikor ide kerültem, aláírattak velem egy papírt, hogy munkaidoben nem használhatom a netet, csak a szüneteimben! :S
Amúgy elvileg óránként 10 perc szünet jár (amit igazából nem gép közelben kéne tölteni, de ezen felbuzdúlva, néha megnézem a mailjeim, blogot, ami eszembejut :)
Szóval, hogy ha valaki nézi, hogy ki mennyit netezik és mikor és mit, és még komolyan is veszik, akkor szerintem nagyon rá fog fázni...
De lehet, hogy csak én vagyok gyáva?
Na de, inkább vigyázok. Csak így meg kommunikálni nehéz...

És " I WÜ HAM" !!!!
Itt ilyen "szépen" (tájszólásban) mondják, hogy ich will nach Hause gehen!
Szóval mikor is mehetek haza???
Márcsak kb háromnegyed óra, uh nem olyan vészes! ;)

Nincsenek megjegyzések: