szerda, február 04, 2009

Maaa lieb ;)

Èn egy olyan pindurka és ennivaló kislányt láttam, hogy azt hittem, hogy rögtön körbe puszilgatom :))

Ugyanis odajött mellém, ahogy a csokik-kekszek résznél nézelodtem, hümmögtem egyet, ahogy keresgéltem, és arra lettem figyelmes, hogy o is hümmög.
Aztán jött velem, nézte, amit én.
Aztán egyszercsak felkapott egy kinder tojást (és megvilágosodtam, milyen cseles, alsó polcra tették ki a boltban ;) és már ment is, mami kiáltásokkal, hogy megkeresse anyát.
Aztán egyszercsak jött vissza és visszatette a tojást, de nagyon rendes kislány, mert mindezt zokszó nélkül.

Utána még kb 6-7 dolgot odavitt anyukájának, hogy neki arra szüksége van ;)))
És pl vitt oda törlokendot, amit tényleg szoktak venni, csak most épp van otthon (mondta az anyukája)!

Ès csini horgolt, virágos sapija volt ám! ;)))

Nincsenek megjegyzések: