kedd, március 24, 2009

Verrückt egy ido van...
Egyszer világít a Nap és reményeket ébreszt bennem, utána meg beborul, aztán esik a hó, aztán simán csak beborul, aztán esik az eso, aztán süt egy kicsit a Nap, aztán... és így tovább...
most épp be van borulva, eso után...

Amúgy épp megkívántam a pudingot, ezer éve nem ettem...
ahogy vittem be az elobb a foglalások visszaigazolását, az jutott eszembe, hogy milyen jó lenne most pudingot enni, vagy valami olyasmi izu, gyerek joghurtot! ;)
Ígyhát, ha hazamegyek és van otthon pudingpor, azt hiszem, pudingot fogok készíteni! :)

És már mennék haza, de legalább 5-ig benn kell lennem, mert ügyeletes vagyok (fél órával tovább, mint egyébként a keretido most tart, úgyhogy nem a világ vége).

Update... fél 6 után jöttem el, így lekéstem Mm-mal való találkozást :(
Pedig várt!
Kivételesen itthon volt suli elott, mert jött hozzánk a "gondnok" srác.
De legalább végre itt járt!!!!
Azt mondta, küldi majd a villanyszerelot, az erkély mestert,... és mindent lefényképezett.
Remélem így is lesz!

Nincsenek megjegyzések: