hétfő, március 23, 2009

Kit visz rá a lélek, hogy növényt lopjon???

Kérdem én, ebben a fene nagy, meg hú de Ausztriában!!!
Bocsánat a felindultságomért, de múlt februárban már betörtek hozzánk (ahonnan szerencsésen elköltöztünk már azóta), most pedig az egyik növényem tünt el ma reggelre.
Csak jövök be és nézem, hogy valami nem stimmel az asztalomon... aztán megláttam az üres alátétet és rájöttem. Milyen rendes nem, hogy az alátétet azért itt hagyta.... :S
De ehhez még jön, hogy a másik kolléganom, aki úgyszintén növény bolond és elég sok növénykéje van, saját nevelések is, tole 3-at loptak el!
A harmadik kolléganomtol a mézkanalát (amit amúgy tolem kapott karácsonyra) és akkor mi még jól jártunk, mert a negyedik kolléganomnek viszont 100 eurója tunt el :SSSS

Szép kis világ mondhatom... most hurcolhatom magammal az értékeimet mindenhova!

Lehet, hogy a pendrive-omat sem én hagytam el???

Update mellettem kolléganorol... arra sem telt neki ma, hogy megköszönje, hogy megcsináltuk a munkáját pénteken, annyit kérdezett, hogy vajon hova tegye oket :S

Nincsenek megjegyzések: