szerda, augusztus 11, 2010

Profil

Arra gondoltam, en is irok kicsit tobbet magamrol, mert mindenkinek az oldalan mindenfele van, amire kivancsi is vagyok, el is olvasom :) , csak en logok itt ki a sorbol :(

Panka vagyok, Linzben, Ausztriaban lakom jelenleg a ferjemmel es a huncut kisfiunkkal! ;)
A nevem is, Linzerin, innen jott. A mini pedig onnan, hogy Mm szerint hazi sarkanynak is inkabb csak zsebsarkany vagyok, egyszoval alacsony!

Most gyesen vagyok itthon, ami a vilag legjobb dolga, plane nekem, aki imadja a gyerekeket, hat meg a mi sajat kisfiunkat! :D

Tobb eve mar nagyon szeretek sajat kezzel keszitett dolgokat ajandekozni (ahogy kapni is :), igy mindenfele technikat kiprobaltam mar. Igyekszem fejleszteni a turelmemet is e teren, de meg gyerekcipoben jarok... majd ha olyan zsorzsettat keszitek, mint Zsani, na, akkor turelmes vagyok :))

Nincsenek megjegyzések: