hétfő, augusztus 02, 2010

Díj


Díjat kaptam Ramimamitol, amit nagyon köszönök, nagyon jol esik! :))
Én nem adnam tovabb, mert mindenki 7 dolgara kivancsi lennek ;) es akiknek en adnam tovabb, szerintem mar meg is kaptak! Ha nem, de olvasom oket, akkor nyugodtan magatokra lehet venni, hogy tovabb adtam! :)
7 dolog rolam...
1) Mindenem a csaladom, a legeslegfontosabb az eletben!!!
2) Kiscsaladunk tagja tavaly december ota a kisfiunk, Marcel, aki termeszetesen a legszebb kisfiu a vilagon! ;) (az elfogulatlan anyuka...)
3) Sokszor vagyom haza, mostanaban egyre tobbet.
De az esetleges hazakoltozesre varnunk kell. Azert rem, hogy egyszer a 450 km tavolsag valamelyest csokkenni fog!
4) Szeretem a vidam szineket, vidamsagot, mokat, kacagast, a kisfiam huncutsagat! :D
Nem igazan szeretem a fekete szint, mert szamomra szomorusagot jelent, de azert van par fekete ruham, amiket szeretek. Es nagyon szeretem a sziveket, mint format, szimbolumot,...
5) Nagyon szeretek fenykepezni, pillanatokat megorokiteni!
Ezt edesapamtol orokoltem! :)
Es hala a technika fejlodesenek mar nem olyan koltseges.
6) 6-os... Mikulas jut rola eszembe! :)))
7) Nem igazan szeretem a telet, mert hideg van, de imadom a karacsonyt es a tiszta feher ropogos havat! Ezert nagyon varom, hogy iden harmasban gazolhassunk majd a hoban! :D

Nincsenek megjegyzések: