péntek, október 09, 2009

Több mindennel le vagyok maradva, hát lássuk...

Múlt hét csütörtökön volt az utolsó munkanapom, ennek örömére készítettem egy kis sütit a kollégáknak.
Valami szaggatnivalót szerettem volna, így körbenéztem a no salty-n és egy linzer receptet választottam.
Annyi módosítással, hogy nem 10 percig hagytam benn, hanem kicsit tovább, így inkább pilóta kekszes lett.
Van még másfajta linzer is, érdemes körbenézni, ha valaki szereti az ilyen jellegű sütit :)

De hogy miért is volt az utolsó napom?
Juj, babonás vagyok... de úgyis tudjátok már ;)
Uh azóta itthon vagyunk, pihenünk... no meg pakoltam, szortíroztam, ...

Ma pedig gyöngyöztem...
Nagyon megtetszett Rita hópelyhe és kérdeztem, hogy bonyolult-e, mert ez tipikusan olyan, amit eddig én sosem próbáltam, merthogy biztos bonyolult és türelmem sem lenne hozzá.
Hát, most itt volt az alkalom, hogy ma nyugton akartam lenni, időm volt és türelmem is. :)
Így hát neki álltam és persze nagyon megtetszett, mert tényleg nem bonyolult, csak figyelni kell.
Itt található a leírás, ami nekem pláne szuper volt, mert fényképes, nem csak mondatok! :D

Azt persze mondanom sem kell, hogy aztán készítettem két gyűrűt is és még sok ötletem maradt, csak ugye háromféle méretű gyöngy kell hozzá.




Virágkosár




Virág





Tavirózsa




Együtt



Ami még mozgatja a fantáziám, hogy milyen legyen a téli ajtódíszünk, merthogy most különleges lesz a karácsony, a tél, már hármasban :D
Nagyjából már összeállt... még ahhoz is alapanyagokat kell beszereznem.

4 megjegyzés:

Réka írta...

Milyen szép ez így színesen is! :) (Ezzel a mintával én is szemezek már, de nem szereztem még be hozzá megfelelő gyöngyöket. Ne is baj, olyan télies, még ráérek. :))

És :))))))

Panka írta...

A téli készülődéssel még bizony ráérsz :) Itt már havat is mondanak a jövő hétre, de gondolom csak a hegyekben lesz!!

És :))))

keszter írta...

Hááát, én nem nagyon vagyok képben, de sejtem, minek szólhat a mosoly, úgyhogy akkor én is veled mosolygok egyet :))))

Panka írta...

Tisss: :)))