vasárnap, július 12, 2009

Könyvek

... amiket az utóbbi idoben olvastam, de még nem írtam róluk.

Az egyik a twilight, de ezt azt hiszem már senkinek sem kell bemutatni.
Nekem tetszik és kiváncsian várom a második rész folytatását, már kölcsönkaptam, de még nem olvasom.

Olvastam "A nénikém nem talpig úrino" c. P.G. Woodehouse könyvet, ami nagyon tetszett, úgy mint a nagyon régen olvasott "A nyári zivatar".
Angliában játszódik, az unokaöccs leutazik a nénikéhez és alapvetoen egy macska okozza a kalamajkát, de nekem nagyon tetszett az a nyelvezet is, ahogy az unokaöccs a komornyikjával beszél!

És amit elozoleg olvastam, az Brunella Casperini "Én és ok" c. könyve. Egy olasz család mindennapjait írja le a férj szemszögébol. Nagyon vicces család, akiknek van egy Öregje, ez a régi régi autó, ami puffog, pöfög és egészen fura hangokat ad, van Bú, aki a kutya és a feleség után lohol mindig, aki iróno, van három gyerkoc és a férj, irodai statisztikus.
A második része az "O és mi", ami a feleség szemszögébol mesél el történeteket és a "Mi és ok", ami pedig a gyerekek szemszögébol. A másodikat kezdtem el, azon is nagyon jókat lehet nevetni :)

De most belekezdtem a Harry Potter ötödik részébe is, uh úgy látszik, most a több könyvet olvasok egyszerre korszakom van.
Márcsak azért is elkezdtem, mert Mm megszeretné majd filmen nézni.

Jut eszembe, Fejos Eva "Hotel Bali" könyvét is kiolvastam és a polcon vár a "Csajok" is, uh egy ideig lesz mit olvassak! :)

Ajánlom nektek bármelyik könyvet, nagyon jó olvasmányok! :)

A képeket pedig felteszem legközelebb, mert holnap újra munkára fel!
Szép hetet Nektek!!

2 megjegyzés:

DoRcY írta...

Hu én is olvastam A Brunella Casperini féle könyveket és annyira aranyosak és nagyon jók :) Nekem is nagyon tetszett! Mindegyik jó :)

Panka írta...

:)))