csütörtök, július 09, 2009

Kockák

Ez a karkötö és nyaklánc úgy készült, hogy anyukám itt volt nálunk 3 napot, mert nekem pihennem kellett és hogy tudjon segíteni. Mikor utolsó nap mentünk dokihoz, benéztünk gyöngyösbe is, mert ugyanazon a téren van és mondta, hogy ilyen kockákból volt neki, meg mamámnak nyaklánca. Sajnos azok nincsenek meg, vagy jól megbújnak egy doboz alján, úgyhogy természetesen kb két napig motoszkált a fejemben, majd visszamentem, vettem párat és aztán el is készítettem oket ;)
Még fülbevalót kéne hozzá kitalálni...

Közben egy zöld szettet csinálok és csináltam kolléganomnek drótos barnát.
Majd ezekrol is lesznek képek ;)




2 megjegyzés:

macsibibi írta...

Nagyon jól néz ki! :)
Néhány színben én is vettem ilyen kockákat, de ennyiben nem is láttam sehol sem. :/

Panka írta...

Koszi!:) Milyen szint szeretnel? Vegyek neked?