szerda, november 05, 2008

Sommer am Meer


Idoközben kiolvastam már egy másik könyvet, de még errol a könyvrol sem számoltam be...

Nekem tetszett, ajánlom mindenkinek, akár magyarul, akár németül, vagy eredetiben, angolul.

Azt mondanám, hogy aki Nora Roberts könyveit szereti, ezt is fogja.
De nem olyan, mint az o könyvei, mert azért azoknál, bizonyos könyv szám után az ember már ki tudja találni, hogy ki kire talál rá és milyen lesz a happy end.

A történet "in medias res" kezdodik, egy no a nagynénjénél nyaral, Anglia vidéki városában, késobb derül ki, hogy vannak gyerekei, akik Londonban maradtak a férje édesanyjánál, a dadájukkal.
Aztán jön a régi, beteljesületlen szerelmet megtestesíto hapsi, egy véletlen találkozás során és mindent felforgat.
A nonek meghalt a férje, meg influenzás is lett, ezért ment a nagynéniékhez, hogy meggyógyuljon, na meg az új helyzetet feldolgozza.
A történet fokozatosan bontakozik ki és a múltat is fokozatosan ismeri meg benne az ember.
Amit én leírtam, az sem az elso 10 oldalon derül ki.
Na, és a happy end? Az utolsó oldalon kiderül, mi lesz ;)

Én ajánlom bárkinek, lazitásképpen szuper olvasmány.

Nincsenek megjegyzések: