kedd, október 04, 2011

Linz Ritával :)







A hetvegenk nagyon gyorsan eltelt :)

Szombat delben jott meg Rita. Hazahoztuk a csomagjait, Macko es apukaja ebedeltek, lefektettem Manot es bementunk Ritaval a varosba.
Csaptunk egy csajos delutant :)
Voltunk termeszetesen bead boxban is, annak az eredmenye a "gömböcök" karkoto :)
Ritanak is lesz egy, csak kicsit mas, meg otthon nez hozza gyongyot.
Este gyongyoztunk kicsit. :))

Hozott nekem Rita kisszemu lancot, arra tettem at a muffinokat es gyumolcsoket, amiket meg Dorcytol kaptam! :) Nagy boldogan hordom oket ujra :)))
Ritu is kapott Dorcytol muffinos karkotot, uh vasarnap azokat vettuk fel :)

Kaptam nagyon szep kicsi uveg fulbevalokat es ket dobozkat.
Nagyon praktikusak. Az egyik mindig a taskamban lesz, hogyha ki kell venni vmiert a fulit, vagy a reggeli keszulodesben nem vennek fel, akkor csak elokapom a taskambol es mar fel is dobtam az aznapi oltozetem :)
Es ha eppen egy peyote csikot kell elvinnem, pl gyongyos boltba (mint tegnap), akkor beleteszem es keznel van, mikor a kagylohoz kell mernem a szelesseget! :)

Vasarnap elindultunk a varosba, a Duna parton. Jatszotereztunk, Mano ebedelt es atmentunk Urfahrba az Urfahraner Marktot megnezni.
Le lehetett fenykepezkedni es utana a falra felragasztva, valamit irni hozza.
Csinaltunk Ritaval kettonkrol kepet es csaladit is.
Ebed utan hazamentunk, sziesztaztunk. Keso delutan visszamentunk a varosba, setaltunk egyet.

A hetfo nagyon hamar eltelt, felkeltunk, vasaroltunk vasarfiat, akinek szeretett volna Rita vinni es aztan egy gyors ebed, ki a palyaudvarra es mar indult is a vonat.









Nagyon gyorsan, de nagyon jól telt a hétvége! :))

Várunk sok szeretettel máskor is Ritu!




Nincsenek megjegyzések: