hétfő, szeptember 05, 2011

Good bye

Mult heten voltam fogorvosnal, juheee :))
Nehezen szanom ra magam, de most elhataroztam, elmentem es nincs is sok dolga a lanynak :))

Elotte postan megerkezett Dorcytol rendelt karkotom, az ahhoz tartozo ajandek gyuru :D es egy sünis gyuru :)))




Mielott indultam a fogorvoshoz, fel is vettem, pont meghozta a postas ;)
Kertem, hogy ne magneses kapcsot tegyen ra, mert azok kikapcsolodnak nekem altalaban.
Delfin kapocs kerult igy ra.

Fogorvos utan ballagok a metro fele es latom, hogy nincs rajtam a karkoto :((
Visszamentem, ugyanis a kezeloben meg rajtam volt, de nem volt a rendeloben, se a wc-ben es az utcan sem... Masnap megtalaltam a taskamban az egyik gombokat osszefogo karikat, az nyilt szet. De persze Murphy, a karkoto mar nem a taskamban esett le... hogy mindez hogy es miert?
Ugy latszik megsem akart az en karkotom lenni, pedig imadtam :(((

Tegnap visszajottunk, nagyon zuhog az eso, de a kedvunk jo :)
Pakolasztunk delelott, Mm dolgozik, Mano epp alszik, en meg nemsokara folytatom a pakolast!

Nagyon orulok, hogy akikkel tudtunk talalkozni, talalkoztunk! :)))
Es rem legkozelebb a tobbiekkel is fogunk!

Szep napot!

1 megjegyzés:

DoRcY írta...

Nenenenenee :(((( Ezt nem hiszem el hogy lejött!!!! Aaaa annyira sajnálom hogy elhagytad. Pedig mindent megtettem, még a mágneskapocs is kimaradt, helyette a delfin. És óóó basszus :( Sajnos ebből az anyagból már nincs, csak olyan amin pirosak a virágok vagy kékek. A gyűrű azért remélem megmaradt!!!