vasárnap, május 01, 2011

5 érzék vasárnap

Úgy gondoltam, hogy a mai nap eseményeit így mesélem el.






Mit látok?


A monitort, meg az asztali lámpafényét, mert anyukám már alszik, csak ez ég ;)
De elvonatkoztatva, Manót, ahogy rohangál, jön-megy az esőben, szervez, Nanával barátkozik.
Mm aki lassan megérkezik a vonattal haza és szerdán már jön is vissza :))
Drukkoljatok, hogy péntekre kapjon szabadságot ;)




Mit hallok?
Az előbb beetetett a tv, hogy lesz az eurovíziós dalfesztivál, de csak reklám volt.
Az megy még a fülemben.




Mit szagolok?
Eső illatát. Magát az esőt igazából nem szeretem, de az illata mamámékat, az ottani nyarakat
juttatja eszembe ;) Kedves emlékek, nagyon.



Mit ízlelek?
Vadcseresznyés tea :)
Ha este teát van kedvem inni, ezt ihatom, mert nincs benne koffein.
Ami látszik is, mert ugyanolyan álmos vagyok, mint elötte.



Mit érzek?
Örömöt. Mert itthon tudott lenni velünk Mm 1 hétig :)))
És mert ki tudtam menni Ritához a Gouba vásárba :)))
Nagyon kiváncsi voltam rá, a vásározós Ritára is és magára a vásárra, a portékákra,...
nagyon jó volt, menjetek Ti is majd ki, ha tudtok. Minden vasárnap van.


Persze vásárfiával tértem haza. Mackónak vettem egy egeres sajt M betűt (fából).
Én pedig Ritától, LNóritól és Dorcytól kaptam/vettem mindenféle szépet :)))




Ime...




Ritától






Dorcytól




LNóritól kapott aranyosat majd akkor mutatom meg, ha teljesen kész lesz. :)
Még nem tudom pontosan, hogy mi lesz belőle.





3 megjegyzés:

Réka írta...

De jól esett most ezt a nyugalmat olvasni.. :-)

Panka írta...

:) Köszönöm! Rem Ti is jol vagytok!

DoRcY írta...

:)) nagyon örülök hogy tetszik!!