szerda, december 22, 2010

:D

Ma megyünk hazaaaaa :D (drukkoljatok, hogy Mmék idoben visszaérjenek Csehországból! :) és mivel Mackónak új autósülése van, komoly, nagyfiús, ül benne és menetiránynak megfeleloen néz benne :))), uh szerettem volna neki egy utazópárnát (tudjátok, az u alakú és általában felfújhatós felnotteknek). Sehol sem kaptam és tegnap egy hirtelen ötlettol vezérelve, fogtam magam, kiszabtam az u alakot (eloszor egy a4-es lapból és hozzámértem a nyakához), szinével befelé forditottam, összevarrtam, kivéve az egyik hosszú oldalát, kiforditottam, teletömtem flízzel, és bevarrtam az oldalt. :)

Készitettem egyet a barátaink kisfiának is, aki 1 hónappal idosebb Marcelnál, neki is jól jöhet utazáskor egy ilyen.

Amúgy képzeljétek, ma nézegettem az ülés leirását, beállítottuk az övek magasságát és rájöttem, hogy kicsit lehet dönteni az ülést, uh ha elalszik, akkor nem kell ülnie, hanem kicsit fekvo pozícióba is tudom tenni :)))

Itt van! :) Csak nem teljesen fekete, hanem fekete-szürke.
Olyan, mint egy versenyauto ülése ;))
És termék teszteken és az ADAC (olyan, mint a Magyar Autóklub) tesztelésén "nagyon jó" minositést kapott, ezért is választottuk ezt.

Íme a párnák:



Nagyon nagyon szép ünnepet kívánok mindenkinek, a csomagokat pedig amint lehet feladom otthon! :)

3 megjegyzés:

Ramimami írta...

Jó utat kívánok. Kuksizz bele majd a postaládádba is!

Noémi írta...

Szia! A mi ülésünk is majdnem ilyen, és a fiatalúr nagyon élvezi. Sok jó utat benne-vele nektek! N.

Panka írta...

Szia N!Nagyon koszonjuk!!! A mi fiatalurunk is nagyon szereti! ;) Relativ nemsokara megint megyunk haza, uh hasznalni is fogjuk ujra! :) Az oldalad sajnos nem tudtam megnezni :( Nektek is nagyon sok jo utat az ulesben!!