csütörtök, június 17, 2010

Én is játszom / I make a game too :)

Mindenki játékot indít, gondoltam én is csinálnék egyet, hátha játszik velem valaki ;)
A július nálunk mindenféle jót tartogat, idén júliusban van a névnapom, leszünk 3 éves házasok, lesz 9 éve, hogy ismerjük egymást és Manónk pedig 7 hónapos.

Így aki hagy nekem egy kommentet július 10-ig, megjelölve, hogy melyik szettet szeretné megnyerni, lehet, hogy a szerencsések között lesz!
A nyertesek nevét vagy Manó fogja kihúzni egy dobozból, vagy a random.org-on fogok sorsolni.
Azt hiszem Manóra fogom a választás jogát hagyni ;)

Sok szerencsét!

----

I would like to make a lottery because in July...
I am married since 3 years,
I have meet my husband for 9 years
and our son is 7 month old
:))

Just leave a message with the number (which set you like) till 10th July.
Probably you will be the winner :D

Good Luck!

ìme a szettek... / This are...



9



8



7



6


5



4




3



2



1




15 megjegyzés:

Cirelin írta...

Én-én-én. :) De naaagyon nehéz a döntéééés. Végül is sok hezitálás után az 5-öst mondom, mert ari az a pillangó, de a 7-essel, a 4-essel, a 2-essel és az 1-essel is nagyon szemeztem, és a többi is jóó, ügyii. :)

Nasi írta...

Én is játszom :) Én 4-est szeretném megnyerni, mert még nincs is semmiféle fehér ékszerem, pláne karkötőm, de mindegyik jó :)

Lente Julcsi írta...

Szia!
Én is jelentkezem a játékra.A 2.szettre pályázom,mert olyan,mintha dunakavics-szemekből készült volna,azt pedig szeretem :)
Köszönöm a lehetőséget!

Nasi írta...

Fehérnek néztem :) de maradhat a 4-es, mert tetszik :)

Ramimami írta...

ÉN is ÉN is!!! Nekem a 2-es a favorit, imádom ezt a színt. Nagyon szépek mind.

DoRcY írta...

Én a katicásat szeretném vagy a türkiz-kéke4set! :)

Susu írta...

Szia!
Én az 5. szettért szeretnék játszani. :)

Réka írta...

Én is jövök az 1-ért! :-)

Réka írta...

Vagyis a 9-ért, elöbb nem vettem észre a számozást, bocsi :-/

Unknown írta...

Szia!
A 6-os szettett szeretném megnyerni tőled, a lányom kapná névnapjára :)
Nagyon szépek az ékszereid!!!

Névtelen írta...

Én a kettest szeretném
Zsóka

Névtelen írta...

Én a kettest szeretném...
Zsóka

Nyunyu írta...

Én az egyesre pályáznék :)

Ági írta...

szia!
én is pályáznék és nálam is,mint sokaknál a 2-es a befutó!:)
de az 1-esnek is örülnék :)

Monyoka írta...

Én is szeretnék játszani, nekem is a 2-es tetszik. :) De nagyon örülnék a 4-esnek is :P