kedd, október 21, 2008

Most ezt a könyvet olvasom, avagy nálam az olvasás...

Valahogy úgy voltam vele, hogy olvasgattam, de nem túl sokat fiatalabb koromban, aztán elkezdtem dolgozni egy utazásszervezo cégnél, aholis megismerkedtem Ritával, kölcsönadott egy Nora Roberts trilógiát :)
Azóta sokat olvasok, általában van valami könyv, amit olvasok, vagy csak nagyon rövid a szünet.

Most úgy jártam, hogy 3 német könyvet kiolvastam, utána egy Nora Roberts trilógia 3. részénél elakadtam, valahogy nem vettem a kezembe, nem tudom miért.
Talán kicsit azért mert sejtem a végét, de majd késöbb befejezem, úgydöntöttem, hogy most akkor nem eroltetem.

Azonban, mikor kiderült, hogy igencsak közeli kapcsolatba kerülök a némettel, egy másik kolléganom, Kinga, ajánlotta, hogy olvassak Rosamunde Pilchert.
Be kell valljam, addig nem hallottam még errol az írónorol, de pont akkor jelent meg magyarul a Szeptember c. regénye, aminek nagyon tetszett a boritója, uh már láttatlanban is szerettem volna olvasni ;)
Pár hete, anyukámnál láttam a Tengerparti ház címu könyvét, uh megint a szemem elé került, pár napja pedig voltunk Thália-ban vásárolni, uh enyém lett a Sommer am Meer cimu könyve :))
Most azt olvasom, szerintem ez annak a német megfeleloje, amit anyum olvas ;)

Ime...






Egy kis romantika, egy kicsit bonyodalmas, egy kicsit... pont olyan, amit én szeretek :)))

És elhatároztam, hogy írni fogok egy listát azokról a könyvekrol, amiket elszeretnék olvasni, mert csak kavarognak a címek a fejemben, aztán elfelejtodnek, aztán megint eszembejutnak (jobb esetben), uh szerintem ez így nem mehet tovább :)

Így, listára fel és mindenkinek jó olvasgatást ;)))

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Meg pont olyan, amit én is szeretek :)

Névtelen írta...

Bizony :)) Szolj, ha lesz idod a
magyarra, elkerem majd ;)