csütörtök, szeptember 11, 2008

Meglepetés

Tegnap nagy meglepetés ért a munkahelyemen :)

Nem akart valahogy telni a nap, még csak délután ketto órat mutatott az óra, mikor odajött hozzám a kolléganom és kérdezte, hogy milyen jégkrémet kérek... gondoltam, miért ne, meglepem magam egy jégkrémmel, epres cornetto... aztán kiderült, hogy o lepett meg minket vele :))

A héten nagyon családiasan vagyunk, 5-en csak a mi részünkön. :)
Többek között fonökasszony is szabin van, uh olyan jó csönd és nyugi tud lenni...
amikor nem csörög a telefon.

El is határoztam, hogy úgyis sütögetni fogok, csinálok neki is valamit.
Muffin lett, azaz muffin formába öntött, bögrés süti.
Tettem bele egy kis csokit is.
Mikor kihült, 2 szalvétát egymásra tettem, egymáshoz képest 90 fokkal elfordítva, rátettem a 8 muffint virág alakban, felhajtottam a szalvétát és körbekötöttem napsárga szalaggal :))
Igy olyan lett, mint egy batyu.
Még megszórtam porcukorral is, így már a havas hegyekhez hasonlított.
Nagy volt a sikere, mindenki megkóstolta, de gondosan orizte azért a kolléganom ;))

Ime...



Uh ha valaki meglep valamivel, számíthat rá, hogy valami finomsággal viszonzom ;)

Ez pedig már a páromnak szólt..
(neki ilyen tálalással volt a gofri és a bónusz muffin)

Nincsenek megjegyzések: