péntek, június 20, 2008

Ragasztó


Egy tanácsot és egyben élményt szeretnék veletek megosztani, miszerint olyan virágot, növényt, ami ragasztva van, nem szabad megvenni!!!
Még akkor sem, ha jól néz ki! Én páromtól kaptam egy thillandsia ionantha növénykét valentin napra, egy aranyos, katicás kaspóban. Ennek a növénynek viszont az a tulajdonsága, hogy nem igényel földet, hanem néhány hajszálgyökeret növeszt és azon keresztül veszi fel a nedvességet (permetezni kell)! Azonban, ha kaspóba van ragasztva, nem tud növeszteni.

Nemrég bellaflora üzletben találtam olyat, ami nem volt ragasztva, csak egy tálba voltak téve. Vettem is egyet, mohával körbetekertem az alját és óvatosan rögzítettem a kaspóhoz cérnával.
(lehetne fához is, dróttal, mivel természetes helyén a fákra kapaszkodik, de nem voltam biztos benne, hogy a hobby drót nem rozsdásodik, a különleges faágat még keresem)


Az új kezdet:





Nincsenek megjegyzések: